انجام پروژه کامسول

انجام پروژه کامسول ، یکی از مهمترین خدماتی است که مجموعه مسترپیپر به دانشجویان عزیز و کاربران خواد ارایه می نماید. قبل از معرفی بیشتر خدمات مجموعه مستر پیپر در خصوص انجام پروژه کامسول به معرفی این نرم افزار می پردازیم:

معرفی نرم‌افزار کامسول

نرم‌افزار کامسول مولتی‌فیزیکس یک مجموعه کامل شبیه‌سازی است که می‌تواند معادلات دیفرانسیل سیستم‌های غیر خطی را توسط مشتق‌های جزئی به روش اجزاء محدود (FEM) در فضاهای یک، دو و سه بعدی حل نماید.

نرم‌افزار کامسول می‌تواند در حضور چالش‌هایی نظیر میدان‌های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز به خوبی راهگشا باشد.

نرم افزار COMSOL همچنین فرصتی برای حل مشکل به عنوان یک فرمول ریاضی (در فرم معادلات) و فیزیکی (انتخاب مدل فیزیکی، به عنوان مثال مدل فرایند انتشار) را به کاربر می‌دهد.

بدیهی است، در هر مورد سیستم معادلات حل خواهد شد، تفاوت فقط در امکان استفاده از سیستم‌های فیزیکی و جسمی و واحدها نهفته است.

به اصطلاح حالت فیزیکی، می‌توان از معادلات پیش تعریف شده برای اکثر پدیده‌های انجام گرفته در علوم و فناوری استفاده کرد، مانند انواع روش‌های انتقال حرارت و برق، تئوری الاستیسیته ، نفوذ مولکولی و انتقال جرم و انتشار، انتشار موج و جریان سیال.

با استفاده از نرم‌افزار COMSOL  می‌توان طراحی و شبیه‌سازی پروژه‌های مهندسی برق، مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم را انجام داد.

 نرم‌افزار COMSOL  امکان تعامل با نرم‌افزارهای مهندسی دیگر مانند کتیا و متلب و سالیدورکس و اینونتور و اکسل و… را دارد.

این نرم‌افزار در سال ۱۹۸۶ توسط دانشجویان مؤسسه سلطنتی فناوری سوئد ایجاد شد و نیز نام قبلی این نرم‌افزار FEMLAB بوده است و از سال ۲۰۰۵ به COMSOL  تغییر نام داده است.

قابلیت‌های کلیدی نرم‌افزار COMSOL

  • طراحی و شبیه‌سازی پروژه‌های مهندسی برق، مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم
  • حل معادلات دیفرانسیل سیستم‌های غیر خطی توسط مشتق‌های جزئی روش المان محدود در فضاهای یک، دو و سه بعدی
  • راهگشای خوبی در حضور چالش‌هایی نظیر میدان‌های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز
  • امکان تعامل با نرم‌افزارهای مهندسی دیگر مانند کتیا و متلب و سالیدورکس و اینونتور و اکسل و…
  • قابلیت نصب هم بر روی ویندوزهای ۳۲ بیتی و هم ۶۴ بیتی
  • قابلیت نصب در سیستم عامل Mac OS و Linux
  • و …
انجام پروژه کامسول ، شبیه سازی مقاله با کامسول

انجام پروژه کامسول ، شبیه سازی مقاله با کامسول

قیمت انجام پروژه کامسول

گروه مسترپیپر همیشه سعی داشته است مناسب ترین قیمت را در سفارش انجام پروژه کامسول داشته باشد تا بتواند رضایت کاربران خود را در زمینه انجام پروژه با این نرم افزار فراهم آورد.

مدت زمان انجام پروژه کامسول

زمان انجام پروژه های کامسول با توجه به حجم کار و زمان پروژه اتعیین می گردد اما همواره سعی می شود پروژه در کمترین زمان و به سرعت انجام گردد.

کیفیت انجام پروژه کامسول

مسترپیپر با تجربه و تخصص بالای متخصصین و برنامه نویسان خود همواره سعی نموده است که بالاترین کیقیت را در انجام پروژه های محوله ارایه نماید. متخصصان ما در زمینه های کاری خود دارای توانمندی بسیار عالی و ممتاز بوده و ما کیفیت انجام پروژه های خود را تضمین می نماییم.  لذا از انجام به موقع بموقع پروژه خود آسوده خاطر باشید و با بالاترین کیفیت پروژه ی خود را دریافت نمایید.

نحوه سفارش پروژه کامسول

برای سفارش پروژه می توانید از طریق بخش ثبت سفارش در کادر زیر اقدام نمایید یا می توانید با شماره و تلگرام ۰۹۱۵۹۹۶۱۹۶۷ تماس  و مشاوره های لازم را به صورت رایگان دریافت نمایید.

جهت سفارش پروژه بر روی کادر زیر کلیک نمایید.

سفارش انجام پروژه کامسول

مجموعه علمی پژوهشی مستر پیپر افتخار دارد که به تمامی درخواست ها و سفارشات شبیه سازی، برنامه نویسی، پروژه ترجمه و … که از طریق وب سایت و به صورت آنلاین ثبت شود علاوه بر تخفیف ویژه ی ثبت سفارش به صورت آنلاین، اولویت بررسی و انجام را نیز می دهد. نیز می توانید از طریق تلگرام با شماره 09159961967 سفارش خود را ارسال نمایید.
با تشکر