انجام شبیه سازی کیدنس cadence یکی از مهمترین خدمات ارایه شده توسط مجموعه مستر پیپر می باشد. قبل از معرفی خدمات گروه علمی مستر پیپر در خصوص انجام شبیه سازی با کیدنس به معرفی کوتاهی در خصوص این نرم افزار می پردازیم:

اگر می­خواهید مدارات آنالوگ، RF و یا طرح­های ترکیبی را شبیه­ سازی کنید، قطعا کیدنس از مشهورترین و پرکاربردترین و حرفه­ای­ترین نرم­افزار شبیه­ سازی الکترونیک در سراسر جهان می­باشد که امروزه دانشگاه­های معتبر ایران هم از این نرم­افزار استفاده می­کنند و دانشجو ملزم به انجام پروژه­های خود با استفاده از این نرم­افزار می­باشد. مستر پیپر این افتخار را دارد که تمام تجربیات خود را در این زمینه در اختیار شما بگذارد و قدمی در گسترش استفاده از این نرم­افزار قدرتمند و شاید دشوار بردارد.

انجام پروژه کیدنس

انجام پروژه کیدنس

انجام شبیه سازی کیدنس cadence یکی از مهمترین خدمات ارایه شده توسط مجموعه مستر پیپر می باشد. قبل از معرفی خدمات گروه علمی مستر پیپر در خصوص انجام شبیه سازی با کیدنس به معرفی کوتاهی در خصوص این نرم افزار می پردازیم:

اگر می­خواهید مدارات آنالوگ، RF و یا طرح­های ترکیبی را شبیه­سازی کنید، قطعا کیدنس از مشهورترین و پرکاربردترین و حرفه­ای­ترین نرم­افزار شبیه­سازی الکترونیک در سراسر جهان می­باشد که امروزه دانشگاه­های معتبر ایران هم از این نرم­افزار استفاده می­کنند و دانشجو ملزم به انجام پروژه­های خود با استفاده از این نرم­افزار می­باشد. مستر پیپر این افتخار را دارد که تمام تجربیات خود را در این زمینه در اختیار شما بگذارد و قدمی در گسترش استفاده از این نرم­افزار قدرتمند و شاید دشوار بردارد.

معرفی مختصر Cadence:

نرم­افزار Cadence نرم­افزاری حرفه­ای، جهانی و بسیار معتبر با قابلیت­های فراوان است و نقش مهمی در ساخت مدارات مجتمع الکترونیکی و جانمایی( Layout ) دارد. این نرم­افزار که توسط شرکت Cadence تولید شده است قابلیت طراحی دیجیتال، آنالوگ، RF و سیگنال ترکیبی دارد. تحلیل زمانی، فرکانس و DC و … را می­توان با استفاده از این نرم­افزار انجام داد. همچنین تاثیر نویز، دما و بسیاری از پارامترهای دیگر را می­توان با این نرم­افزار محاسبه نمود. از مزایای این نرم­افزار قابلیت لینک شدن با سایر نرم­افزارهاست. به عنوان مثال برای این­که شکل موج­های رسم شده با کیفیت باشند می­توانیم به نرم­افزاری مانند متلب انتقال دهیم. به دلیل این­که شبیه­سازی­های این نرم­افزار به واقعیت نزدیک است در بسیاری از آزمایشگاه­های معتبر از آن استفاده می­کنند، بنابراین از دقت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین در تحقیقات و پژوهش­های علمی از این نرم­افزار استفاده می­کنند.

توانایی های نرم افزار کیدنس

شبیه سازی تقویت کننده های ترانزیستوری

قابلیت طراحی، شبیه سازی و تست گیت های منطقی

شبیه سازی و پیاده سازی اسیلاتورها و نوسان سازها

طراحی و ترسیم  لیوت گیت های منطقی و انجام تست DRC و LVS و RCX در لیوت

خدمات انجام شبیه سازی با Cadence در مجموعه مسترپیپر

  • انجام پروژه Cadence
  • انجام شبیه سازی کیدنس cadence
  • انجام پروژه های دانشجویی الکترونیک با Cadence
  • انجام پروژه های دانشجویی مخابرات با Cadence
  • انجام پروژه های دانشجویی کامپیوتر با Cadence
  • آموزش شبیه سازی با Cadence
  • شبیه سازی مدار با Cadence
  • شبیه سازی مقاله با Cadence
  • شبیه سازی مقالات برق الکترونیک با Cadence
  • شبیه سازی مقالات مکاترونیک با Cadence
  • شبیه سازی مقالات برق مخابرات با Cadence
  • انجام پروژه های الکترونیک دیجیتال با Cadence
  • انجام پروژه های مدارهای مجتمع دیجیتال با Cadence

سفارش  انجام پروژه  و شبیه سازی Cadence

ما در مجموعه مسترپیپر آمادگی داریم انجام پروژه Cadence شما را در رشته و گرایش های مختلف برعهده بگیریم. این خدمات در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارایه می گردد. ما پروژه Cadence شما را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به انجام می رسانیم.

آنچه که نهایتا تحویل شما می گردد به شرح زیر است:

فایل شبیه سازی شده با Cadence :

پروژه با توجه به در خواست شما شبیه سازی و انجام می‌گردد.

فایل توضیحات و آموزش پروژه شبیه سازی شده در Cadence:

درصورت نیاز جهت یادگیری و پوشش نیازهای علمی مرتبط با پروژه درخواستی، گزارش کار و حتی آموزش به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانس یا ویدئوی آموزشی قابل ارائه می‌باشد.

لطفا برای سفارش انجام شبیه سازی کیدنس cadence بر روی کادر زیر کلیک نمایید.

سفارش پروژه کیدنس

مجموعه علمی پژوهشی مستر پیپر افتخار دارد که به تمامی درخواست ها و سفارشات  شبیه سازی، برنامه نویسی، پروژه و … که از طریق وب سایت و به صورت آنلاین ثبت شود علاوه بر تخفیف ویژه ی ثبت سفارش به صورت آنلاین می دهد. می توانید پروژه خود را از طریق ورود به بخش ثبت سفارش در منوی بالایی سایت ثبت نمایید و یا از طریق تلگرام به شماره 09159961967 ارسال نمایید.

با تشکر