[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” margin=’0px’ margin_sync=’true’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ border=” border_color=” radius=’0px’ radius_sync=’true’ background_color=’#5133ab’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]
[av_heading heading=’انجام انواع پروژه های برنامه نویسی به زبان پایتون و فریمورک جنگو و فلسک (Python,Django,Flask)’ tag=’h2′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=’22’ subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=’custom-color-heading’ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”][/av_heading]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

انجام پروژه های پایتون Python و همچنین جنگو و فلسک توسط کارشناسان مجرب مستر پیپر با قیمت مناسب انجام میشود اکثرا دانشجویان در انجام پروژه پایتون خود با مشکل مواجه هستند و به دنبال یک جای مطمئن برای پروژه های پایتون خود می باشند.

مسترپیپر با داشتن برترین مجریان پایتون python  ایران آمادگی دارد انجام پروژه های پایتون Python  ، انجام پایان نامه های پایتون  و تمرینات پایتون  را با بهترین کیفیت انجام داده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

انجام پروژه سازمانی با پایتون
همکاری ممتاز ترین برنامه نویس پایتون با مستر پیپر  به شما این اطمنیان را می دهد تا انجام پروژه های رشته های مهندسی با نرم افزار با پایتون python  را با اطمیان خاطر از کیقیت آن را دریافت نمایید و همچنین با دریافت گزارش کامل از شبیه سازی انجام شده  پروژه  پایتون به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار خواهید گرفت .

انجام پروژه دانشجویی پایتون
کارشناسان مستر پیپر  آمادگی کامل دارند پروژه های دانشجویی پایتون شما را بر عهده گفته و با با کیفیت مطلوب تحویل شما عزیزان بدهند این کارشناسان تجریه زیادی در انجام پروژه با گروه مسترپیپر دارند و همینطور امر باعث ضمانت انجام پروژه از طرف گروه مستر پیپر خواهد شد

انجام پروژه های پایتون Python‍

مستر پیپر با تجربه بالا در انجام پروژه های پایتون و Django و flask و با بهره گیری از مجرب ترین برنامه نویسان پایتون ایران توانسته است بیش از 400 پروژه پایتون برای شرکت ها ، سازمان ها ، دانشگاه ها و مراکز مختلف با بهترین کیفیت انجام داده است.

انجام پروژه پایتون

پایتون  چیست؟

پایتون به انگلیسی: Python یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر هست که توسط خَودو فان روسوم در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شده است.

ویژگی‌های پایتون:

  • Opensource بودن: متن‌باز بودن این زبان که هر فردی بتواند در توسعه این پروژه کمک کند.
  • قابلیت حمل: چون پایتون با زبان قابل‌حمل سی نوشته‌شده می‌تواند به‌صورت مجازی روی هر پردازش گری اجرا شود
  • قدرتمند بودن: پایتون چون از زبان‌های تفسیری و سیستمی مشتق شده قدرت زبان‌های سطح پایین را هم داراست
  • درونی سازی و گسترش: پرکاربردترین و قوی‌ترین ویژگی پایتون است به این معنی که می‌توان از کدهای پایتون هم در زبان‌های دیگر استفاده کرد (درونی سازی).
  •  شی‌ءگرایی: شما می‌توانید قطعه کد را در زبانی مثل سی پلاس پلاس و جاوا نوشته سپس از آن در برنامه نوشته‌شده با پایتون استفاده کنید
  • سهولت یادگیری: ازنظر یادگیری این زبان یکی از ساده‌ترین زبان‌ها برای یادگیری است. کد برنامه قابل‌درک و آسان برای راحت خواندن یک متن انگلیسی است زبان پایتون بسیار شبیه به زبان انسان است.

دیگر ویژگی های این زبان:

علاوه بر موارد بالا نیز این زبان نیازی به کامپایلر ندارد و شما می‌توانید بعد از نوشتن کد با یک خط دستور را اجرا کنید. این زبان درحالی‌که قدرت رقیبان خود در دنیای حرفه‌ای را دارد یک‌زبان برنامه‌نویسی ساده و بصری است. مناسب برای کارهای روزمره و مخصوص طراحی سریع و آسان یک برنامه با مدت‌زمان کم.
این زبان برنامه‌نویسی اکنون تعداد زیادی از این خواسته‌ها را برآورده کرده است. فلسفهٔ ایجاد آن تأکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته‌شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن بود. کلمات کلیدی واصلی این زبان به‌صورت حداقلی تهیه‌شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. پایتون مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی (ازجمله شیءگرا و برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.

مشهورترین کاربر زبان پایتون غول دنیای اینترنت یعنی گوگل است. پایتون به‌عنوان زبان مورد‌علاقه برنامه‌نویسان گوگل شناخته می‌شود ناسا نیز از دیگر استفاده‌کنندگان پایتون است و در‌نهایت می‌توان از شرکت فیلیپس نام برد.

جنگو (Django) و تاثیر پایتون بر این فریم ورک:

اگر بخواهیم یک تعریف کلی و اجمالی  از این ابزار داشته باشیم به این صورت خواهد بود:

جنگو ( Django) یک چار چوب نرم افزاری تحت وب و متن باز است که نوشته شده به زبان پایتون میباشد و از معماری MVC  (Model–view–controller)پیروی میکند پس کد های مربوط به کار با داده ها (model) و بخش کنترلی (controller) یا bussiness logic و بخش مربوط به رابط کاربر (view) از هم جدا می باشد  ؛ که امکان طراحی و ایجاد بسیار سریع و آسان برنامه های تحت وب را فراهم می کند .هدف اصلی جنگو ساخت آسان سایت‌های پیچیده و وابسته به دیتابیس  است که بر پایه ی قابلیت استفاده مجدد و قابل اتصال بودن اجزای مختلف  ظراحی شده است .

django

تاثیر پایتون بر این فریم ورک

کل این فریم ورک ( قالب یا فرمت استاندارد کاری است، ولی صرفا فرمت کاری نمیباشد بلکه دارای امکانات و ابزارهایی است که کار برنامه نویس را راحت تر کرده است.) ؛ با استفاده از زبان پایتون پیاده سازی شده است . پس ویژگی های خود را از زبان پایتون به ارث برده است . با استفاده از این فریم ورک امکان ایجاد وب سایت هایی حرفه ای و پیچیده در کمترین زمان ممکن است و همچنین با در نظر گرفتن مورادی چون امنیت و سرعت و … فراهم شده است .

ویژگی های قابل تاکید زبان پایتون که تاثیر مهمی بر این فریم ورک دارند:

  • انواع داده در پایتون داینامیک می باشد . پس شما نگرانی از تعریف نوع متغییر ندارید .
  •  پایتون روشهایی قدرتمند برای meta-programming در اختیار قرار می دهد . این ویژگی امکان ویرایش با اضافه کردن رفتار ها و توابع را با اشیا در زمان اجرای برنامه فراهم می کند .
  •  سینتکس زبان پایتون کوتاه و در عین حال واضح و قابل فهم می باشد . این بدین معنی هست که برای انجام کار های مشابه کدی بسیار کمتر لازم می باشد . برای مثال معمولا هر خط پایتون معادل ۱۰ خط در جاوا (Java) می باشد !!
  •  پایتون زبانی تفسیری بوده و برای اجرا نیازی به کامپایل ندارد . در برنامه نویسی وب با استفاده از این ویژگی بعد از تغییر کد یا ایجاد آن نتایج کار بلافاصله قابل مشاهده می باشد .

علاوه بر این ها جنگو خود روشهایی برای افزایش سرعت و سهولت برنامه نویسی همزمان با رعایت کامل موارد امنیتی و کارایی را دارا است .

ایجاد وب سایتی با طرح و ساختار ایده آل

جنگو با استفاده از قوانین از پیش تعیین شده و روش هایی مختلف باعث ایجاد برنامه هایی با  ساختار ایده آل میگردد . بنابراین نگهداری و توسعه برنامه های نوشته شده با این فریم ورک بسیار آسان تر خواهد بود .

جنگو از ایجاد برنامه هایی با آمیختگی و روابط نادرست جلوگیری می کند . با استفاده از این ویژگی، برنامه به بخش هایی مستقل و مجرا تقسیم می شود که هر یک بدون نیاز به اعمال تغییرات در بقیه قسمت ها قابل تغییر بوده با استفاده از روابط (API) واضح و بهینه با یکدیگر در ارتباط هستند . برای مثال سیستم ظاهر نمایشی (templates) هیچ گونه اطلاعاتی از سیستم پایگاه داده و ذخیره اطلاعات یا لایه مربوطه به پاسخگویی به درخواست های کاربران یا نهان سازی اطلاعات برای استفاده های بعدی (cache) ندارد . هر کدام از این بخش ها بصورت جداگانه بوده و در صورت نیاز با استفاده از رابط هایی با یکدیگر تبادل اطلاعات کرده یا درخواستی را ارسال می کنند .

چرا شما به فریم ورک نیاز دارید؟

برای اینکه واقعا بفهمیم جنگو چیست و چه کاربردهایی دارد باید به سرور ها دقت کنیم . اولین قدم و مهمترین کار یک سرور ؛ به نمایش گذاشتن یک صفحه وب میباشد .

شما یک صندوق پستی را تصور کنید که نامه ها را دریافت کرده و سپس میخواند . این وظیفه یک سروراست . بعد از خواندن نامه ها یکی یکی صفحاتی که درخواست شده  را به نمایش میگذارد .

اما وقتی میخواهید چیزی را ارسال کنید، باید محتوایی داشته باشید. و جانگو این امکان را  در ایجاد محتوا فراهم میسازد.

کیفیت انجام پروژه :

مسترپیپر به عنوان بهترین سایت انجام پروژه همیشه سعی داشته است بالاترین کیفیت در انجام پروژه های پایتون Python  را داشته باشد.

زمان انجام پروژه :

زمان انجام پروژه های پایتون Python  با توجه به زمانی که مشتری تعیین میکند انجام میشود و سعی بر این بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را دریافت کنید.

نحوه سفارش پروژه :

برای سفارش پروژه پایتون یا جنگو و یا فلسک خود میتوانید با کلیک بر روی فرم سفارش زیر اقدام به سفارش نمایید.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=”]

[av_button_big label=’سفارش ….’ description_pos=’below’ link=’manually,https://masterpaper.ir/master-paper-order’ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon=’ue859′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’custom’ custom_bg=’#e51400′ color_hover=’custom’ custom_bg_hover=’#5133ab’ admin_preview_bg=”]
مجموعه علمی پژوهشی مستر پیپر افتخار دارد که به تمامی درخواست ها و سفارشات شبیه سازی، برنامه نویسی، پروژه ترجمه و … که از طریق وب سایت و به صورت آنلاین ثبت شود علاوه بر تخفیف ویژه ی ثبت سفارش به صورت آنلاین، اولویت بررسی و انجام را نیز می دهد. نیز می توانید از طریق تلگرام با شماره 09159961967 و یا masterpaperproject@ سفارش خود را ارسال نمایید.
با تشکر
[/av_button_big]

[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]


انجام پروژه های لینوکس و بش bash

انجام پروژه های پایگاه داده و طراحی دیتابیس database

طراحی لوگووبنرعکس های سایت وغیره با فتوشاپ(photoshop)

انجام انواع پروژه های برنامه نویسی با پی اچ پی و لاراول (php , laravel)

انجام انواع پروژه های برنامه نویسی و طراحی با اچ تی ام ال و سی اس اس و جاوااسکریپت (html,css,javascript)

انجام انواع پروژه های برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاسC++ و سی C

انجام انواع پروژه های برنامه نویسی به زبان پایتون و فریمورک جنگو و فلسک (Python,Django,Flask)

انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا و اندروید (java , android)

 

[/av_textblock]

[/av_one_full]