انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب

انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب یکی از مهمترین خدماتی است که مجموعه مسترپیپر به دانشجویان عزیز و کاربران خواد ارایه می نماید. قبل از معرفی بیشتر خدمات مجموعه مستر پیپر در خصوص نهان نگاری اطلاعات به معرفی این مبحث می پردازیم:

نهان‌نگاری اصطلاحاً استگانوگرافی یا «استیگانوگرافی» هنر و علم برقراری ارتباط پنهانی است و هدف آن پنهان کردن ارتباط به وسیله قرار دادن پیام در یک رسانه پوششی است به گونه‌ای که کمترین تغییر قابل کشف را در آن ایجاد نماید و نتوان موجودیت پیام پنهان در رسانه را حتی به صورت احتمالی آشکار ساخت. پنهان‌نگاری شاخه‌ای از دانشی به نام ارتباطات پوشیده‌است. دانش ارتباطات پوشیده خود شامل چندین شاخه از جمله رمزنگاری، ته نقش نگاری و غیره می‌باشد. افرادی که می‌خواهند به صورت سری با یکدیگر ارتباط داشته باشند، اغلب سعی می‌کنند که آن ارتباط را به هر نحوی پنهان کنند.

منبع: ویکی پدیا

نهان نگاری، اشاره به علم نامرئی ارتباطات دارد. در واقع ، هنر و علم برقراری ارتباط پنهانی است و هدف آن پنهان کردن ارتباط به وسیله قرار دادن پیام در یک رسانه پوششی است به گونه ای که کمترین تغییر قابل کشف را در آن ایجاد نماید و نتوان موجودیت پیام پنهان در رسانه را حتی به صورت احتمالی آشکار ساخت. پنهان نگاری خود شاخه ای از دانشی به نام ارتباطات پوشیده است. دانش ارتباطات پوشیده خود شامل چندین شاخه از جمله رمز نگاری ، ته نقش نگاری و … می باشد. به صورت کلی در سیستم های اختفاء اطلاعات سه عنصر اصلی ظرفیت، امنیت و مقاومت دخیل هستند. در روش های پنهان نگاری عناصر ظرفیت و امنیت اهمیت اصلی را دارند. در دنیای امروز، جوهر نامرئی و کاغذ که در گذشته برای برقراری ارتباط پنهانی به کار برده می شد به وسیله رسانه های عملی تر مثل تصویر – ویدئو – فایل های صوتی جایگزین شده اند. به دلیل اینکه این رسانه های دیجیتال دارای افزونگی اطلاعاتی زیادی هستند می توانند به عنوان یک پوشش مناسب برای پنهان کردن پیام استفاده شوند. تصاویر مهم ترینرسانه مورد استفاده به خصوص در اینترنت هستند و درک تصویری انسان از تغییرات در تصاویر محدود است. تصاویر نوعی رسانه پوششی مناسب در پنهان نگاری محسوب می شوند و الگوریتم های پنهان نگاری متعددی برای ساختارهای مختلف تصاویر ارائه شده است.

منبع: سیویلیکا

قیمت انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب

وب سایت مسترپیپر همیشه سعی داشته است که مناسب ترین قیمت را در سفارش انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب داشته باشد تا بتواند رضایت حداکثری کاربران خود را جلب نماید.

مدت زمان انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب

زمان انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب با توجه به حجم کار و مدت زمان کاربر تعیین می گردد اما همواره سعی می شود که پروژه در کمترین زمان ممکن انجام و تحویل گردد.

کیفیت انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب

مسترپیپر با تجربه و تخصص بالای خود همواره بالاترین کیقیت را در پروژه های محوله داشته و همواره با انتخاب افراد متخصص سعی نموده است که کیفیت انجام پروژهای محوله را در بهترین سطح نگه داشته و آنرا ارتقا دهد لذا ازانجام درست و بموقع پروژه خود آسوده خاطر باشید و با بالاترین کیفیت پروژه ی خود را دریافت نمایید.

خدمات مجموعه مسترپیپر در زمینه انجام پروژه نهان نگاری اطلاعات با متلب

  • انجام پروژه نهان نگاری تصویر با متلب

  • انجام پروژه نهان نگاری صوت با متلب

  • انجام پروژه نهان نگاری ویدیو با متلب

سفارش انجام پروژه نهان نگاری تصویر با متلب

مجموعه علمی پژوهشی مستر پیپر افتخار دارد که به تمامی درخواست ها و سفارشات شبیه سازی، برنامه نویسی، پروژه ترجمه و … که از طریق وب سایت و به صورت آنلاین ثبت شود علاوه بر تخفیف ویژه ی ثبت سفارش به صورت آنلاین، اولویت بررسی و انجام را نیز می دهد. نیز می توانید از طریق تلگرام با شماره 09159961967 سفارش خود را ارسال نمایید.
با تشکر

نوشته های مشابه انجام پروژه نهان نگاری تصویر با متلب :